Oyun Bilgileri
, oyunu evet oyunseverlerimiz yanlis duymadiniz. En cok beklenen ve en nihayetinde oyunki.com il bulusmaya hazir olan , yenilenerek super guclu futboluyla aklinizi basinizdan almaya hazir diye dusunuyorum.

Dunya uzerinde milyonlarca takipcisi severi bulunan oyunu ucretsiz surumunu sizlere sunuyorum
Oyunda cok sasiracaginiz bir cok farkli ozellikler var en onemlisi oyuncularin kendi aralarinda fiziksel mudahaleri gozumuzle gorulur bir sekilde gelistirilmis ben cok sasirdim yani
Simtem Gereksinimleri;
İşlemci: Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz ya da AMD Athlon II X2 245e.
İşletim Sistemi: Windows XP, Windows Vista veya Windows 7.
İşlemci: 2.4 GHZ tek çekirdekli işlemci.
Ses Kartı: DirectX 9 uyumlu, 10, 11.
Ekran Kartı: NVidia GeForce 6800 veya ATI Radeon X1600, en azından GeForce GTS 240 ve Radeon HD 3870 tavsiye edilir.
Donanım: Fare ve klavye.
Ağ: online mod için Internet bağlantısı.
Hard Disk: 6 GB ile 12 GB.
Oyundan görüntüler
İndirme Linkleri



İŞTE LİNK FULL :http://www.gol.ge/index.php?cat=games&download=1452 ÜSTELİK


0 yorum

Yorum Gönder